Rejsefeber

Jeg skulle skynde mig, for jeg var kommet afsted lidt senere end beregnet. Jeg skulle nå toget til Stockholm og videre til danmark. Jeg var usikker på hvor lang tid det ville tage at gå ned til stationen, for en gangs skyld havde jeg ikke kørelejlighed for de to km der er ;-) Men jeg tænkte at jeg skulle sørge for god tid, så jeg gik 35 minutter før togets afgang. Nu kan jeg så sidde og vente i tyve minutter. Jeg var jo bange for at komme for sent og havde fået bildt mig ind at klokken var alt for mange. Så kan jeg lære det. Næste gang må 25 minutter være tid nok.... (det er der jo ingen chance for at jeg holder. Næste gang går jeg også mindst en halv time før)

Nå, men med så god tid kan jeg jo sagtens skrive et lidt længere indslag. Jeg skal et lille smut til Odense for at fejre den tidligere bofælles eksamen. Hun er nu logopæd og har gjort det super godt. Glæder mig til at fejre hende, selvom jeg kommer til at bruge mere tid på toge end jeg kommer til at bruge hos hende ;-)

På mandag har jeg sidste arbejdsdag inden ferien og starten på der nye arbejde i slutningen af juli. Det bliver så spændende.

Jeg håber at du får en god weekend


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag