Serieanbefaling fra sygesengen

Jeg har lagt mig med småfeber og hoste. Havde det egentlig skidt allerede mandag, men tog alligevel op og havde mine tre undervisningstimer. Siden har jeg ligget i sengen og hostet og frosset og fået tiden til at gå med at se serier på min iPad.

Jeg holder pause fra Netflix og er i stedet gået over til Amazon Prime Video, som har en masse gode serier. Her er jeg faldet over Good Omens, som handler om en engel og en dæmon, som prøver at stoppe Armageddon (verdens undergang) sammen. Elsker at serien leger med at det gode og det onde ikke altid er, hvad man tror det er, ved første øjekast. At det onde ikke nødvendigvis er ondt inderst inde og viceversa. Michael Sheen og David Tennant har et fantastisk sammenspil og jeg kan varmt anbefale serien.

Så nu vil jeg putte mig under dynen med endnu et afsnit og te og isvand indenfor rækkevidde mens jeg prøver at få hosten til at stoppe så jeg kan komme tilbage til hverdagen.

God onsdag til dig.



Kommentarer

Populære opslag