Lykkelig mandag

I dag startede egentlig på den der meget mandagsagtige måde, hvor jeg ikke rigtig følte at jeg vågnede. Muligvis fordi det blev sent i går, da jeg øvede med Quintetten aka De Dejlige Damer.
Heldigvis går jeg jo på verdens dejligste studie, med skønne studiekammerater og undervisere der var i hopla. Det giver god energi. Så meget at jeg endda fik lavet mad til min klippeklub. Jeg klipper (studser) ind imellem et par kammerater, og i dag var de på besøg, sammen med endnu en veninde. Det var megahyggeligt og det er skønt at mandag en gang imellem giver energi i stedet for at slæbe sig afsted.

At jeg så er smuttet i seng kl 21 og nu sidder og hygger med Mrs Maisel og lidt blogging, er en anden sag. Det kan også noget ovenpå sådan en dag der bare har været skøn og fyldt med gode mennesker. Så er mandag faktisk lidt lykkelig.

Rigtig god uge til dig.

Kommentarer

Populære opslag