Julerevy og læseferie

Der blev lidt stille herinde. Grunden er at de sidste par uger har været helt vilde. Jeg har haft travlt med mine studier og med studiets julerevy. En revy som vi viste i lørdags og som jeg var med i for tredje gang. Revyen var en succes, hvilket jeg er vildt glad for, for der er gået så meget arbejde ind i det og mine medrevyister (hedder det det?) har været så dygtige.
Vi har fået så meget ros og det er en sjov oplevelse at fremmede mennesker kommer op til en med rosende ord. En lille smule mærkeligt og meget overvældende.

I går slappede jeg af efter en uge med alt for lidt søvn og i dag starter læseferien. Jeg tager lige en sidste rolig formiddag herhjemme, inden jeg skal op på uni og få organiseret min læsning og have en evaluering af revyen. De næste par uger kommer til at gå med eksamenslæsning og arbejde. Jeg skal op i gammel testamente den 20. og derefter kan jeg holde en smule juleferie inden der skal læses til næste eksamen.

Jeg håber du nyder december og får hygget med venner og/eller familie.

Kommentarer

Populære opslag