Så gik den første måned

Og med den er status at der har været en jobsamtale. Og at afslagene nu begynder at komme. I denne uge kom der afslag på nogle jobs som jeg troede at jeg havde en chance for at komme til samtale på, så det har været hårdt, for hvad gjorde man galt. Samtidig har jeg også været til samtale og fik at vide at jeg havde gjort det godt men manglede erfaring. Så ugen har været lidt ambivalent. Hvilket også er grunden til at jeg blogger kl 2.30 om natten. Jeg ved godt at jeg bare skal op på hesten igen og komme videre. Og jeg har også en tro på at jeg nok skal ende der hvor jeg skal være, men jeg ville gerne være der nu. For jeg vil gerne finde en arbejdsplads hvor jeg kan være i lang tid. Et sted hvor jeg føler mig hjemme. Tålmodighed er selvfølgelig en dyd, men åbenbart ikke en dyd jeg besidder, i hvert fald ikke i jobsøgningsfasen ;-)
Når jeg vågner starter en ny uge med nye muligheder. Så går jeg i krig igen, og nyder at jeg skal starte i gospelkor igen.

Nok brok og natteroderi, nu er det tid til at sove.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag