Nyt garn

Jeg har fået en ny frisure. For et par uger siden så jeg et skilt ved den lokale frisør, hvor de averterede efter hårmodeller, og jeg kiggede ind for at høre om de kunne bruge mig.

Frisøren som skulle bruge modellerne skal til DM i klip og skulle både have et hoved til selve dagen, og til at øve sig på. Så kl. lidt i 10 i dag smuttede jeg ned til Hårklip på Kastetvej. På det tidspunkt så jeg sådan ud:

Langt hippiehår der godt kunne bruge lidt nyt liv.

Den frisure som skulles øves er rimelig vild, men med de farver som frisøren fortalte om, tror jeg at den bliver rigtig fed på modellen som får den endelige frisure.
Men arbejdet undervejs så sådan ud:






Der var klippet forskellige lag i håret, og det er der at forskellige farver vil få det til at se rigtig godt ud.
I øvrigt er denne frisure blevet færdig på 35 min. som er det frisøren har til sin rådighed. Det er vildt at hun nåede så langt på den korte tid.

Jeg blev lovet at jeg ville få en lidt mindre voldsom frisure, så da frisøren havde taget billeder og rettet til, gik hun i gang med at klippe det til. Det var ret interessant at se hvor meget hår der røg af. Mit skød så sådan her ud efter kort tid:


Men hvorom alting er, så blev jeg ret glad for resultatet. Ifølge min tidligere roomie ligner jeg nu min mor.




Det er kort, det er nyt og jeg elsker det. Nu skal jeg bare lære at sætte kort hår :o)

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag