Drømme

Jeg er vågnet efter en nat med en del mærkelige drømme. Ikke deciderede mareridt, men drømme som gav en klump i maven.

Jeg har i drømmene, meget ukarakteristisk, råbt og slået og været helt hysterisk.

Den ene af drømmene handlede om min lillebror. Han er udsendt som mekaniker for militæret for tiden, og jeg har egentlig ikke været nervøs for ham...troede jeg. Men i denne drøm dukkede han pludselig ikke op på arbejde og han meldte sig ikke syg, selvom det var årsagen til hans fravær, hvilket så gjorde mig urolig indtil jeg så ham, i drømmen altså. Så måske er jeg alligevel lidt urolig for ham....

Det er nok meget godt at jeg har fri i dag, så jeg kan lade lidt op igen. Forhåbentlig uden mærkelige drømme denne gang.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Kære Karen!
    Jeg kan fortælle, at Erik har det godt. Han kan snart bruge sin telefon til udenlandstelefoni, så måske hører du fra ham på et tidspunkt.
    Pas godt på dig selv.
    Knus mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil glæde mig til at høre fra ham.

      Slet
  2. Det er hårdt, når vi er langt fra hinanden! Og når I så ikke engnag kunne finde hinanden i drømme - godt din mor kan holde kontakten. Jeg har også lige hørt fra Erik - nu er der ikke så længe, til han kommer hjem igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at høre at han er kommet godt hjem, og til at høre om hans oplevelser

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag