Hurra for opfinderen af varmepuden

I dag har været meget mandag. Jeg sov ikke ret meget i nat pga hold i nakken. Selvom jeg stadig er øm, går det heldigvis lidt bedre her til aften. Men en stor del af dagen har føltes skæv. Jeg har været ved at forberede mig til aftenbøn på onsdag og skulle i den forbindelse øve mig på min guitar. Den blev ved med at gå ud af stemning, så til sidst overgav jeg mig og kørte efter nye strenge, blot for at opdage at en af stemmevingerne var gået i stykker og ikke lige lod sig reparere. Nu har jeg bestilt nogle nye stemmevinger og krydser fingre for at de er lette at udskifte. Og så glæder jeg mig over at jeg har en anden guitar, så jeg kan spille til aftenbønnen. 
Men al den køren rundt i eftermiddag ødelagde mine planer for dagen, så de andre ting også blev påvirket. Ikke at alt i dag gik skidt, der har været mange fine ting, men det bedste var nu at få en video tilsendt her til aften. Min moster er medlem af kor72, som har lavet en korvideo med sangerne hver for sig, og det var så fint lavet og lød så dejligt. Elsker hvad musik kan gøre ved mennesker. Så kan jeg godt klare at aftenen sluttes af på varmepuden så jeg kan få lidt søvn og være klar til i morgen. Håber du får en dejlig uge der hvor du er. 

Kommentarer

Populære opslag