Feriestemning

Jeg starter et nyt semester på mandag, og jeg suger den sidste feriestemning ud af denne uge. Jeg fik forberedt mig både til mandagens undervisning og morgendagens møde i starten af ugen, så de seneste par dage har jeg hygget mig, set masser af serier, eller egentlig nok bare mange afsnit af de par serier jeg følger, og bare slappet af. I dag har jeg hentet bil (vi krydser fingre for at koblingsmareridtet nu er overstået) og derefter tog jeg ud at handle. Jeg fik et gavekort til HM i julegave så jeg har shoppet helt vildt i dag. Har bl.a. fået tøj til den fødselsdag jeg skal til på lørdag. Jeg køber ikke tøj så tit, og faktisk sker det kun når jeg enten skal erstatte noget eller når jeg får gavekort. Så køber jeg til gengæld en hel del. Og i dag var der udsalg, så jeg fik mere end jeg havde regnet med for pengene.

Nu vil jeg lige nyde den sidste feriestemning inden hverdagen kalder kl. meget tidligt i morgen.
Håber du får en skøn weekend.

Kommentarer

Populære opslag