Tak til manden med tatoveringen i hovedet

I går da jeg stod og stressede over at jeg missede mit møde pga forsinkede tog, glemte jeg min lille taske med pung og det hele i togskuret da jeg gik ud på perronen. Mens jeg stod og ventede kom en ung fyr med tatoveringer i hovedet op til mig for at aflevere min taske.

Jeg må indrømme at jeg har fordomme, så at denne unge mand, med hans udseende, var så sød og betænksom gav mig lige et los bagi. For hvor var mine umiddelbare fordomme forkerte. Det er nok meget godt at blive rusket lidt op i en gang imellem.

Så kære mand med tatoveringer i hele hovedet: undskyld at jeg dømte dig på dit udseende og tak fordi du gjorde mine fordomme til skamme. Du var et lyspunkt i en ellers træls dag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Jeg ville ønske, at blogger havde en "synes godt om" knap :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag