Lånemoster

I disse dage går tingene lidt stærkt med arbejde, jobsøgning og julehygge.
Bl.a. julehygger jeg med nogle af mine lånebørn. En af dem skal jeg spille sammen med til julegudstjeneste den 24. Hun er lige begyndt at spille blokfløjte og det er så hyggeligt at spille med hende.

I dag fik jeg denne besked fra hendes mor:


Jeg elsker at få lov til at være lånemoster og hyggetante til nogle dejlige børn. Og jeg glæder mig til selv at få nogle børn som min dejlige veninde kan være lånemoster til.

Her i juletiden er det især hyggeligt at være sammen med børn, for de oplever ting på en helt anden måde. De nyder at pynte op (ikke min stærke side) og glæder sig over deres kalender og over at finde ønsker til jul. Deres glæde og engagement er så smittende. Så jeg glæder mig til i morgen hvor vi har børnenes julefest i kirken. Det bliver hyggeligt og jeg glæder mig over at det stadig er en fast del af juleprogrammet, ligesom det var da jeg var barn.

Glædelig jul.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag