Hyggedag med lånebarn

Jeg kan altså godt lide at der er så mange dejlige børn i min omgangskreds. Her til aften har jeg puttet den skønne Naomi efter en dag i Økolariet, en tur på cafe og film aften hvor vi så Hook og en Klokkeblomstfilm. Det har simpelthen været så hyggeligt.

Økolariet er i øvrigt noget af en oplevelse, hvor man kan opleve terrassehave, Fjordens liv, træets liv til papir, genbrug og en masse andet. Jeg tror jeg skal derind selv en gang og få et voksent perspektiv på det, og det er jo det fede ved stedet; det er interessant for både børn og voksne.

Nu slapper jeg af med en kop te og en omgang Vikings inden jeg tørner ind. I morgen tidlig bliver Naomi hentet og så kan jeg lige forberede det sidste inden eftermiddagens gudstjeneste. Sådanne weekenden som denne gør at jeg elsker mit liv!

God weekend.


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

Populære opslag