Livet som arbejdsløs - dag 2

Så sluttede mit vikariat i jobcenter Nord. Det er en lidt mærkelig følelse at jeg ikke skal derhen det næste stykke tid. Forhåbentlig finder jeg snart et nyt job. Kunne godt tænke mig at komme tilbage til Nord, for det er nogle dejlige mennesker der arbejder der, og jeg har været super glad for min tid der.

Lige nu sidder jeg på forældrenes terrasse og nyder 31 graders varme. Forældrene er smuttet på ferie, så jeg holder skansen i weekenden, da jeg skal spille sammen med de dejlige damer i Qvindtetten. For at jeg ikke skal føle mig helt alene sørgede min moster for at jeg blev bespist i går. Vi fik kængurukød. Det har jeg aldrig prøvet før, men det var ikke helt tosset. Kødet er lidt sødt, men smager ret godt, og så skulle det jo være meget magert.

Jeg må jo nok sande at jeg er møgforkælet med en moster der sørger for at jeg får mad, og en far der har gjort hele huset rent og bagt brød til jeg skulle komme :-) Det havde jeg jo ellers regnet med at dagen skulle bruges til, men jeg er nok stadig fars lille pige, som han tager sig godt af.

På mandag skal hverdagen som arbejdsløs så til at i gang. Jeg skal have søgt nogle stillinger, har heldigvis 3 stillinger som jeg skal have søgt, og så vil jeg prøve at komme mere i gang i fitnesscenteret. Jeg er begyndt til zumba og yoga, og kan allerede mærke at det gør en forskel, selvom jeg ligner en elefant når jeg laver yoga ;o) Dagens outfit er, af gode grunde, bikini, og i dag kan jeg egentlig godt lide det jeg ser i spejlet, så det er jo rigtig dejligt. Det kan også mærkes på musklerne at jeg er kommet i gang med noget godt træning ;-)

Det bliver spændende at se hvad fremtiden bringer. Jeg regner med at jeg igen har lidt energi til at blogge, for jeg må nok indrømme at juli forsvandt lidt i "nu skal jeg have klaret mit arbejde så jeg kan aflevere sagerne på en ordentlig måde" virvar.

Jeg håber at din sommer har været dejlig, og at du har haft, eller får, mulighed for at lade lidt op.

Kommentarer

Populære opslag