lørdag den 9. januar 2016

Ting jeg har lært i København

De seneste dage har jeg tilbragt i København til 3. modul i NLP Master Coach. Jeg har lært og/eller erfaret at

▪️ Københavns morgentrafik er noget anderledes end Koldings.

▪️ Jeg formår at bakke ud af en port, der kun er marginalt større end min bil, uden at få ridser.

▪️ Jeg kan godt coache selvom jeg ikke har en pind forstand på hvad coachee taler om.

▪️ Jeg er velsignet med nogle dejlige venner.

▪️ Jeg savner mine krudtugler og har glædet mig til at komme hjem til Sammy og Silke. ⬇️







Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Søndergade,Børkop,Danmark

2 kommentarer:

  1. Du har udfordret dig selv! Flot klaret og dejligt at du nu er godt tilbage hos misserne igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte. Og tak for husly og gode samtaler.

      Slet