Der blev tomt

Lillebror har hentet de møbler der har stået hos mig mens han ordnede hus. Hvor jeg før havde to spiseborde med dertilhørende stole, har jeg pludselig masser af plads i stuen.


Det er lige før jeg kunne holde bal i stuen nu, med al den gulvplads. Og i køkkenet er der en væg der tydeligvis trænger til en ekstra gang maling, så det må lige blive ordnet inden killingerne kommer hjem.

Dagen har dog også budt på et fantastisk kompliment. Lillebrors kammerat havde sine to børn med, og datteren så på mit studenterbillede og bekendtgjorde at jeg ligner pigen fra Garfield-filmen. Det er første gang jeg bliver sammenlignet med Jennifer Love-Hewitt men jeg siger pænt tak, det er jo ikke dårligt.

Mit hjem har ændret sig lidt, nu hvor Lillebrors møbler er forsvundet, og jeg skal finde ud af hvordan jeg så vil have det. Jeg glæder mig dog over at det ikke varer længe inden jeg kan hente to krudtugler hjem. Det bliver spændende at se hvordan livet som Crazy Cat Lady bliver.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag