Det der med at få tid til alting

Ih hvor jeg nyder mit liv lige nu.
Jeg er i praktik som coach assistent i to uger endnu, jeg har lige udskrevet 5-6 jobannoncer ud som jeg skal have søgt, jeg har en weekend fyldt med planer bl.a. med fødselsdagshygge med familien og fejring af mors fødselsdag og så er vejret helt fantastisk.

Her til aften havde vi møde i Børnekirken og vi skulle bl.a. have arrangeret hvem der står for Børnekirken i efteråret, og der var interessant at gå fra en proppet juni til juli som absolut ingen planer har. Hvis jeg ikke får job fra juli skal der læses bøger i solen i haven og søges job på terrassen. Det bliver godt!
Jeg er i gang med at læse Harry Potter igen, og er på 4. bog nu. Det er sjovt at læse dem, for jeg hører stemmerne fra filmene og ser billeder fra filmene når jeg læser, så når jeg har læst færdig må jeg have en Harry maraton. Nogen der er med på at bruge et par dage på det?




- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

Populære opslag