Lad stressen begynde.

Jeg er landet på sofaen, under dynen. Med "Broen" på Mac'en, Blogger på telefonen og lasagne på en tallerken i skødet. Køkkenet er halvt pakket sammen og så mangler der kun soveværelset.

Jeg glæder mig over de mange ting der skal ske i den næste uge, men det bliver også stressende, for der bliver meget rejsen frem og tilbage. Jeg glæder mig til at komme på plads i Børkop, til at aflevere nøglerne og blive færdig med mine forpligtelser i Aalborg, til at starte et nyt kapitel og et nyt år.

Jeg kan godt mærke at energien er ved at være lidt nedslidt, men jeg må få sovet ud i næste weekend så jeg er klar til at give jobsøgningen et ordentligt nap.

I morgen starter en ny uge fuld af opgaver. Jeg er klar så.... Sæt igang!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag