Øv vendt til ahhh

Jeg tog hjem fra arbejde 1,5 timer før normal afgangstid. Vi har flekstid på arbejdet, så det er ikke nogen katastrofe, men det er lidt træls at mærke en snigende halsbetændelse melde sin ankomst.
Jeg følte mig slatten allerede i går, og i dag har jeg godt nok klaret mit arbejde, men haft det lidt skidt hele dagen, så tænkte at jeg ville komme det i forkøbet ved at tage tidligere hjem og lægge mig under dynen.

Da jeg stod op her til aften følte jeg mig om muligt endnu mere slatten, hvilket var rimelig træls, da jeg havde håbet på det modsatte. Og så vendte det lige pludselig, for jeg fik et opkald fra eksroomien og det var super dejligt. Jeg havde sendt hende en buket blomster, fordi jeg tænkte at hun nok ville sætte pris på det. Så hun ringede for at sige tak, og så fik vi talt sammen i en halv time. Det at høre fra hende gjorde mig i godt humør og det fik mig til at føle mig knap så slatten. Nu sidder jeg og ser Masterchef imens jeg blogger og efter det kan jeg nok findes under dynen igen. For jeg skal være klar til i morgen. Jeg har godt nok ingen samtaler i morgen, men det er lang dag, og den skal bruges på administrativt arbejde, så jeg kan føle at jeg er på forkant med tingene.

I morgen er der endnu en dag, forhåbentlig med lidt mere energi. I hvert fald skal den dejlige Pernille have tak for hendes opkald. Det varmede :o)


Kommentarer

Populære opslag