Udpakning giver minder og savn

Jeg er kommet til kassen med disse bøger


Det er dansk husmoderleksikon. Min onkel Bill købte det til mig for en del år siden med henblik på at give mig dem når jeg blev gammel nok. Han døde i februar 2004 og nåede aldrig at give mig dem, men min moster gav mig dem i julegave for et par år siden. Og selvom de ikke er meget i brug, minder de mig altid om min dejlige onkel. Jeg har siden arvet nogle af hans bøger og har nu også fået denne stol


Den er fra Santa Rosa teateret i Californien. Min onkel har på et tidspunkt fået to stole - den ene står hos min moster og nu står den anden hos mig. Det er fedt med sådan et møbel med historie synes jeg og så er den lidt sjov. Den har nemlig en bøjle til stetsonhatte under sædet


Min onkel var en samler, og jeg er så glad for at have lidt af hans ting hos mig.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag