Shopping og aftenhygge

Jeg er normalt ikke typen der tilbringer timer i butikker, men de seneste par uger er jeg gået lidt "shopamok".

Efter jeg druknede min pung og min taske i sodavand i går havde jeg brug for en ny pung og så røg der nogle flere ting med i købet












Nu vil jeg nyde aftenen i selskab med disse folk


Mens jeg prøver noget nyt


En af skuespillerne i The Way Back hedder Gustaf Skarsgård. Han er svensker, søn af Stellan Skarsgård, som bl.a. er kendt fra tv-serien Riget. Og så er Gustaf en af mine yndlingsskuespillere. Jeg har endnu ikke oplevet at se en af hans film og tænkt at det var spild af tid. Han laver altid film der er kvalitet, og ifølge pressen, skeler han ikke til lønnen. Han har for nylig indspillet en film uden at få løn, bare fordi han kunne lide manuskriptet. Det har jeg stor respekt for.

På mandag skal lillebror og jeg ind og se filmen Kon Tiki som Gustaf Skarsgård også spiller med i. Jeg glæder mig!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Fine sager, du har købt! Jeg er spændt på, hvad I synes om Kon Tiki-filmen.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag