Hurra for foråret

Som skrevet i går var jeg ikke i det bedste humør da jeg skulle ud at gå. Faktisk overvejede jeg at bede kollegaen gå turen selv, men endte med at tage mig sammen og komme afsted. Og heldigvis for det! Jeg var meget friskere og gladere da jeg kom hjem. Jeg har i øvrigt anskaffet mig en smart app, der hedder endomondo, hvor man kan se hvor langt man går og hvor lang tid det tager, samt hvor mange kalorier man forbruger. Det var faktisk lidt sjovt, og en tur på 7,25 km, der er gået på 1 time og 18 minutter er da meget godt. Den skal helt klart tændes næste gang jeg skal gå tur.

I dag er det i stedet for fødderne, cyklen der er blevet luftet. Jeg var kommet i bagehumør og skulle købe lidt ind til det, og de billigste butikker ligger ved E-centeret, som er en 3-4 km fra hvor jeg bor. Der er en dejlig cykelsti der går igennem lidt skov den sidste del af vejen, så det var skønt. Solen varmede dejligt og det var faktisk kun nødvendigt med en lille cardigan for at holde varmen. Sommeren er vist også på vej, selv heroppe.





Kagerne blev værdsat og jeg var godt tilfreds med mit første forsøg med hindbærsnitterne. Der er plads til forbedring, men det er jo heller ikke dårligt.

Hav en rigtig god lørdag.

K



Kommentarer

Populære opslag