En tidlig morgen

Klokken er 6,30 og jeg er vågen. Det er egentlig ganske normalt i hverdagen, men at jeg er oppe og i tøjet er ikke normalt. Jeg plejer at tusse rundt den første halve time og så begynde at få travlt derefter.
Grunden til at jeg er klar allerede er, at jeg ikke turde blive liggende i min seng, af frygt for at jeg ville falde i søvn igen. I går var jeg nemlig længe oppe for at skype med mine forældre. Det var super hyggeligt. Far og jeg sad med hver vores kop the, og så snakkede vi indtil Mor begyndte at overveje om vi ikke skulle slutte, da vi jo alle skulle op tidligt her til morgen.

Mine planer for weekenden er at jeg skal have lagt billeder og video fra min tur til Stenö i sidste weekend op på bloggen, og så skal jeg til fødselsdag hos min chefs svigermor. Det tror jeg bliver rigtig hyggeligt.

Hvad er dine planer for weekenden?
K

Kommentarer

  1. Det er vel stadig ganske mørkt hos dig på det tidspunkt. Men du kan glæde dig til de meget lange lyse nætter. Vi har været i Lulleå midt om sommeren - det var helt fantastisk.
    Hyggeligt med skype!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte.
      Det bliver faktisk hurtigt lyst heroppe. Ved 7 tiden er solen godt oppe, og når jeg går hjemmefra kl. 7.20 er det helt lyst.

      Skype er en dejlig opfindelse. Det havde jeg ikke i Irland, så jeg nyder det ekstra meget lige nu.

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag