Lægprædikant.

Jeg er i dag indviet som lægprædikant.
I min kirke kan lægprædikanter prædike og starte kirker over hele verden, hvilket er ret vildt. Jeg har nu lov til at gøre det!!!

Mest af alt er jeg taknemmelig over at vi havde en dejlig gudstjeneste med internationale indslag og tid sammen med de folk som jeg er rigtig glad for. De folk som har fulgt mig hele mit liv. At de har sagt ja til at jeg må være lægprædikant er vildt og dejligt. Det er en stor tiltro at blive vist.

Nu sidder jeg så og fordøjer dagen. Jeg har haft besøg af mine forældre og min moster. Jeg har længe ville se filmen Kon Tiki med min far, så jeg inviterede på filmhygge. Jeg nyder at få min familie på besøg og at få lov til at dele mit dejlige hjem. Det er et sted jeg værner om men også et sted hvor jeg nyder at have folk på besøg. At tænke sig at man kan være så heldig at dele sit liv med så dejlige folk som jeg har i dag. Jeg føler mig meget rig!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag