Lørdag.

I går var jeg i Vejle for at hjælpe til med Rock i Byparken. Det var, som altid super hyggeligt men man er også brugt efter sådan en aften/nat. Så dagen er blevet brugt på langs med en god bog og hygge med kattene.


Silke har overrasket mig for nylig. Hun er gået fra at være meget reserveret til at komme og puffe til mig for at blive nusset. Og jeg nyder simpelthen at jeg nu igen har to hyggekatte.

Dagens bog har været Lucy Sullivan Is Getting Married af Marian Keyes. En bog jeg fik af en skotsk veninde da hun flyttede fra Odense og ryddede ud i sine ting, og den bog som introducerede mig til en af Irlands bedste forfattere. Har du endnu ikke læst hendes bøger kan det kun gå for langsomt med at komme i gang :-)
Så derfor vil jeg nu gå videre med hendes bog Sidste Chance.

God weekend

- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag