Jobsøgning i solen

Jeg er for tiden i gang med en praktik som coach assistent og derfor er min jobsøgning henlagt til en enkelt dag om ugen. I denne uge har jeg dog fundet så mange spændende stillinger at jeg søger job i dag også. Og fordi solen er fremme og der er dejligt vejr, har jeg flyttet "kontoret" udenfor.


Det er dejligt at kunne sidde og nyde solen, mens jeg kigger på det spændende arbejde der kan ligge foran mig. Min terrasse kommer helt klart til at være et yndlingssted at arbejde henover sommeren. Der er lige lidt arbejde i at få renset alt ukrudtet op mellem fliserne, men når det er gjort bliver her rigtig hyggeligt. Så nu kan sommeren godt komme an. Jeg er klar både til den og til at angribe jobsøgningen med ny energi :-)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag