Nyt nyt nyt

I dag er der sket en masse nyt.
Jeg har været et smut forbi mit nye arbejde for at se hvor lang tid det tager at gå fra min lillebrors lejlighed og ud til jobcenteret, så jeg er klar i morgen og ikke kommer for sent :-)
Derefter var jeg henne og hente nøglerne til min nye lejlighed og til sidst var jeg i Humac og købt min nye computer. Jeg har pludselig fået råd til at opfylde min drøm om at få en mac, så nu sidder jeg og leger og prøver at finde ud af hvordan den virker. Der er stadig nogle ting jeg skal have på plads, f.eks. har jeg ikke fundet ud af hvordan jeg får mit mobile bredbånd til at virke, men jeg tror nok at jeg ved hvem jeg skal spørge.

Så med nyt job, ny lejlighed og ny computer er mit hoved ret fyldt lige nu. Jeg har været nede og se lejligheden og er begyndt at gøre mig nogle tanker om hvordan det hele skal indrettes. Jeg er så glad for alle de nye ting der sker i mit liv lige nu. Det er lidt ufatteligt og jeg er så taknemmelig for at tingene kører på skinner lige nu. Det var fedt at gå ned til min lejlighed og se de butikker der ligger langs vejen. Det bliver i hvert fald let at købe ind med både Fakta og Kvickly lige om hjørnet. Og så kommer jeg igen til bo nær en grønthandler. Det ville jeg gerne udnytte lidt mere end jeg gjorde da jeg boede i Odense.

Jeg tror at det bliver rigtig godt heroppe. I morgen er første arbejdsdag og jeg glæder mig til at se hvad jeg skal lave og til at møde mine kolleger. Det bliver dejligt at komme tilbage til socialrådgiverfaget.

Jeg håber at du får en dejlig dag.

Kommentarer

  1. Det er så dejligt at se du har medvind igen, så du ønskes al mulig held og lykke i den nordjyske hovedstad. :-)

    SvarSlet
  2. Glad på dine vegne for det hele :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag