SÅDAN

Jeg ser normalt ikke meget sport, men håndboldherrerne følger jeg. Derfor har jeg også for en gang skyld set OL. Og hold nu op hvor har det været spændende! Her til aften stod den på medaljekamp og selvom vi var sikre på medalje, virkede det før kampstart som en svær kamp. Det er derfor helt fantastisk at sidde her og vide at herrerne vandt guld.
Jeg havde ikke regnet med at jeg skulle fælde tårer over sport, men må indrømme at jeg er rørt. Rørt over den glæde og begejstring som lyser ud af spillerne. Rørt over at vi som en lille nation kan stille med fantastiske sportsudøvere der gang på gang hiver medaljer hjem. Rørt over at høre nationalmelodien blive spillet. Lige nu føles det godt at være dansker. Tillykke til alle vores dygtige sportsmænd og -kvinder som har udøvet en fantastisk præstation over de sidste par uger.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag