Familiehygge

I hyggehulen på Søndergade er familien normalt bestående af mig, Sammy aka Storemissen og Silke aka Lilmissen.

For tiden er familien dog udvidet med Lillebror og hans hund Frodo, en 35 kg stor Golden retriever. Det giver nogle spændende oplevelser, da hverken Lilmissen og Storemissen er vant til hunde i hverdagen og da Frodo er legesyg og slet ikke kan forstå at kattene finder ham en smule stor og skræmmende.

Lillebror og Frodo ankom i fredags og Storemissen har hen over weekenden accepteret at der er en kæmpehund i huset (så længe den holder sig fra ham). I dag kom jeg dog hjem til en Storemis der lå og sov på Lillebrors skød og en Lilmis som kom helt frem og snusede til Lillebror, hvilket er stort med tanke på hvor sky Lilmissen er. Det er fedt at Lillebror har lyst til at træne hende til at vænne sig til andre mennesker end mig. Lige nu har hun enetid med mig, hvor hun er vældig kontaktsøgende og nyder en god omgang nus.

Jeg selv nyder at have en at tale med når jeg kommer hjem, en at lave mad til og en at se tv med. Jeg har verdens bedste bror og det er så dejligt at han vil tilbringe en del af sin ferie hos mig.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag