Gode og dårlige dage. Advarsel, brok kan forekomme.

For ca. to uger siden tilbragte jeg en uge på sofaen med en forkølelse. Jeg synes det er træls at være syg, især når jeg, som nu, er på et sted hvor jeg gerne vil vise mit værd. Jeg er SÅ glad for mit arbejde med ressourceforløb. Jeg har nogle søde og spændende borgere og glæder mig hver dag til at komme på arbejde. Derfor irriterer det mig at jeg stadig døjer med ondt i halsen og hoste, her 2,5 uger efter min forkølelse startede. Det er efterhånden så slemt at jeg vågnede kl 5 i morges pga min hals. Det har jeg aldrig prøvet før! Jeg skal til lægen i morgen, og håber virkelig at han kan finde noget. For jeg vil jo gerne kunne koncentrere mig om mit arbejde, og ikke føle mig smadret pga dårlig søvn. For nu må jeg nøjes med at glæde mig over at jeg kan arbejde hjemmefra så jeg ikke skal have fri til lægebesøg. Jeg er heldig med min praktikplads 😊


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

  1. Rigtig god bedring! Nogle gange kan det altså bare være svært, at slippe af med sådan noget sygdom.

    Jeg har selv lige haft en omgang med hoste, hoste og hoste og nu efter fire uger er jeg ved endelig at være rask igen og træt af at drikke te og spise stepsil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Jeg måtte selv lige have en lille pause fra teen efter jeg blev frisk. Men nu er jeg klar igen :-)

      Slet
  2. God bedring! Brok er helt på sin plads:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Charlotte. Nu er jeg heldigvis på benene igen, så brokhovedet er pakket væk ;-kr

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag