Piv piv

Jeg får ikke blogget så meget for tiden. De sidste par uger på arbejde har bestået af lange dage, så jeg ser frem til en juli med lidt mindre tryk på.

Lige nu sidder jeg og slapper af på sofaen og prøver at holde munden lukket. Jeg har været ved tandlægen og hele min venstre side er bedøvet selvom det er 1,5 time siden at jeg blev bedøvet.
Jeg bryder mig slet ikke om nåle, og jeg er lidt bange for at gå til tandlægen, så kombinationen af de to har gjort at jeg ikke har været helt ovenpå i dag.
Da jeg boede i Odense havde jeg en tandlæge som jeg kender gennem min kirke. Det gjorde mig tryg og jeg har aldrig haft kvalme inden et besøg hos ham. Det havde jeg til gengæld i dag.
Derfor var det en god oplevelse at min nye tandlæge var stille og rolig og forklarede hvad han lavede. Da han bedøvede mig opdagede jeg slet ikke stikket. Og selvom selve proceduren selvfølgelig ikke var behagelig, og jeg nu sidder og venter på at bedøvelsen lægger sig, så var det rart at kunne føle sig tryg i hænderne på en fremmed....eller med en fremmeds hænder i munden ;o)

Kommentarer

Populære opslag