Solskinsdage i Aalborg

Det har været godt vejr i weekenden og jeg var ude og gå lidt rundt i kvarteret hvor jeg bor. Jeg bor i nærheden af lystbådehavnen og der har været liv og glade dage dernede. Så i lørdags var jeg nede for at se hvad der sker. Det er super hyggeligt. Der var en del familier med små børn der legede på legepladsen.

Jeg har absolut ikke forstand på både, men der var nogle pæne nogle dernede. Det er mest sejlbåde, i alle mulige størrelser. Jeg ville ikke have noget imod at prøve at sejle med en af dem :o)

Jeg nyder at være heroppe og at være så tæt på vandet. Det er på en eller anden måde afslappende at se på vandet i dejligt vejr, og fedt når det stormer og vandet er uroligt. Jeg føler altid at jeg kan ånde meget friere når jeg er nær vandet, så jeg er godt placeret lige nu.

Kommentarer

Populære opslag