Mig? Nej, jeg leger bare

Jeg elsker mennesker og de pudsige oplevelser man kan få ind imellem i mødet med andre. Her til aften på min gåtur stod jeg på et tidspunkt stille for at orientere mig, og en sød dame spurgte om jeg havde brug for hjælp til at finde vej. Mit svar blev: tak, men jeg spiller et spil. Jeg var nemlig ude at gå med appen Wizards Unite som er en form for Pokemon go som foregår i Harry Potter/Fantastiske væsner universet. Jeg er meget glad for den app, og det er ofte den der dikterer mine gåture. Der er plads til at man kan gå et stykke tid og så stoppe op og spille lidt.

Jeg havde dog ikke regnet med at skulle indrømme overfor en fremmed at jeg havde gang i at lege. Men hey, det er vel ikke så dårligt at kunne lege lidt en gang imellem.

Har du nogle gode lege eller apps?

Kommentarer

Populære opslag