Kære mor til det umulige barn i toget...

Du skal vide at jeg så dig og følte med dig. At jeg godt er klar over at ved 19tiden er børn som regel trætte og umulige og at jeg så at du gjorde dit bedste.
Du skal vide at jeg er sikker på at du er en god forældre og jeg prøvede at sige til dig at jeg forstod med mit uhjælpsomme "det er vist ved at være sengetid".
Du skal vide at dit barn ikke er det eneste der ter sig når det er træt og at du ikke behøver at være pinligt berørt over det. Og hvis nogen siger noget negativt om din opdragelse, er det fordi de ikke har prøvet at have et barn der opførte sig almindeligt når det er træt.

Så kære mor til det umulige barn i toget, jeg håber at I kom godt hjem, og at du var ok da du kom hjem, for jeg synes at du var sej fordi du tog kampen og holdt fast i din opdragelse på trods af larmende protester fra dit barn. Det er godt gået!


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

Populære opslag