Tiden går

Og vupti, så har jeg været i Danmark i en måned. Det er godt nok gået stærkt og jeg kan næsten ikke forstå det. Jeg kan også se at jeg ikke helt får fulgt med, seneste indlæg er jo ved at være et par dage siden. Jeg har allerede læst opfølgeren til den bog indlægget handlede om.
Og hvad er alt den tid så gået med? Jo, her i januar måned (og i dag) har jeg skrevet 30 (!!!!) ansøgninger,  og på mandag skal jeg til samtale. Jeg ved godt at man måske ikke skal skrive om sådan noget, men jeg blev ringet op fra en kommune som jeg tidligere har ansøgt hos, og blev bedt om at komme til samtale, så jeg er helt høj og glæder mig. Hvis jeg ikke får jobbet, så har det i hvert fald givet et frisk pust. Sidst jeg var arbejdsløs gik der vel et halvt års tid før jeg begyndte at komme til samtaler, og så kom det simpelthen i klumper, et par stykker i samme uge, så jeg kan jo håbe at der er flere på vej, hvis jeg ikke får jobbet denne gang.

Senere i dag skal jeg hente mine nye briller. Jeg har nemlig indset at det kan være ret praktisk at have både kontaktlinser og briller, som vel at mærke har den rette styrke. Så nu skal det prøves af.

Weekenden står på forberedelse til mandag, og så må vi se hvad der sker.

Håber at du får en rigtig god weekend.

Kommentarer

Populære opslag